Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Χαιρετω την παρεα!ο nikdan ηρθε παλι να χαλασει την ηρεμια σας...

καλησπερα!

μετα απο απουσια  για σχεδον 1 χρονο επιστρεφω στην παρεα σας!οταν ξεκινησα το διαλειμμα μου πριν 1 χρονο το εκανα γιατι δεν ειχα πια κατι  παραπανω να πω!αν συνεχιζα θα γινομουν το λιγοτερο κουραστικος κ γραφικος...

τωρα πια τα πραγματα εχουν αλλαξει ομως!η αγορα εχει πολυ πιο μεγαλο ενδιαφερον απ οτι ενα χρονο πριν, κ σταδιακα το ενδιαφερον αυτο μαλλον θα αυξανεται!τι εννοω;;; συντομα , στους επομενους μιτους μου θα καταλαβετε το ακριβως εχω στο μυαλο μου!

αν κ συχνα παρακολουθουσα τις συζητησεις σας ομολογω οτι βλεπω πολλα νεα ονοματα.ειμαι σιγουρος ομως οτι κ πολλοι χρηστες θα βλεπουν για πρωτη φορα το δικο μου ονομα κ θα λενε ποιος ειναι αυτος που ξαφνικα ανοιγει μιτο...;;;;

βλεπω κ διαβαζω ομως κ πολλους γνωριμους χρηστες!

θελω να κανω ειδικα αναφορα στους χρηστες με τους οποιους εχουυμε πιει καφε  κ γνωριζωμαστε  σε προσωπικο επιπεδο!

επισης στους χρηστες  οι οποιοι κατα καιρους εχουν αναφερει το ονομα μου...

αλλ κ στους χρηστες που εχουν παρουσια σε πολλα χρημ/κα καφενεια(marketzone)!κ σε χρηστες ομως που παρα το γεγονος οτι εδω κ ενα χρονο δεν γραφω με διατηρουν ακομα στη μνημη τους!

αλλα κ σε συντακτες του capital που μας φιλοξενει οπως κ κυριος μαυριδης κ ο κυριος στουπας!

επισης στον  κυριο καισαριο κ τον  κυριο χατζηδακη, αν κ ποτε δεν εχουμα μιλησει στις συζητησεις!

αλλα κ σε ολη την παρεα...

σηκωσα αυτο τον μιτο για πω ενα γεια  σε παλαιους (αλλα κ νεους) χρηστες!

για οσους με ξερουν απο παλια θα θυμουνται οτι συχνα σηκωνω μιτους, πραγμα που κ  θα συνεχισω να κανω!!

καλησπερα στην παρεα σας λοιπον !ηρθα παλι να χαλασω , οσο μπορω βεβαια, την ηρεμια σας...

2 σχόλια:

  1. Καλοριζικο το μπλογκ αγαπητε Νικνταν και καλες χρηματιστηριακες κουβεντες ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε αυχαριστω πολυ φιλε!

    οποτε εχεις χρονο κ διαθεση γραφε κ εδω καποια σκεψη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή